Pagina's

zondag 21 februari 2010

Gezondheids problemen II

Zo positief als ik vorige keer schreef zo is het niet altijd. Het gaat behoorlijk op en neer. Djarra heeft goede dagen, daarin wordt hij steeds krachtiger en uitdagender. Maar daar tussen door blijft zijn ademhaling moeizaam en hij hoest ook weer.

Ondertussen heb ik het hooi groot en deels vervangen door Compact Gras van Hartog, dit is schimmel vrij. Daarnaast was ik laatst op een voedings-middag georganiseerd door de Endurance Academy wat me heeft doen besluiten zijn voer ook ander te gaan doen. Ik ga hem van een (onbehandeld) granen mengsel langzaam overzetten naar (ontsloten)granen meusli. Waarbij ik wel bij dezelfde fabrikant blijf om het verschil te minimaliseren. Nu eerst een met extra kruiden specifiek voor de luchtwegen. Mogelijk ga ik van de zomer als hij beter is over op een meusli die meer geschikt is voor endurance, onder andere door meer vetten in de meusli.

Dit weekend wel beide dagen 1,5 uur met Djarra gewandeld. Zaterdags met prachtig voorjaarsweer en het zonnetje op zijn bast het bos in geweest. Vandaag was het mistig en vroor het -2 graden, dus met zijn wolledeken op een rondje bewoonde wereld.

Geen opmerkingen: