Pagina's

zondag 5 april 2009

Fysio - de gevolgen

Djarra reageert meestal heel goed op behandelingen, maar het kan soms even tijd nodig hebben. Dus de aflopen week het werk rustig opgepakt. Na het longeren maandag heb ik woensdag een klein bosritje gemaakt. Hij voelt erg goed, maar ik voelde ook dat hij nog tijd nodig had. Dus tussen door rustige lange stap trajecten in gebouwd.
Vrijdag in de bak gereden en WOUW wat een verschil. Ik heb voor het eerst Djarra met veel front kunnen rijden en het voelde top. Veel energie onder me, mooie ronde rug en voor heel krachtig en licht. Echt alle energie ging meer voorwaards-omhoog dan ik ooit eerder voor elkaar had gekregen bij hem.
En dan de galop, in de bak had hij daar nog steeds wel problemen mee. En nu .... relaxed galopje rondje na rondje en op beide handen. Gister tijdens een buitenritje changeerde hij in de galop heel soepeltjes en hij bleef daarbij in het zelfde spoor! En nog beter, hij changeerde ook weer terug naar zijn "moeilijke" galop in een modderige bocht!

Vandaag dit alles afgerond met een heel rustig ritje gezellig samen met een ander.

Geen opmerkingen: