Pagina's

zondag 16 oktober 2011

Gewoon genieten

Ik had bij de langzame vorderingen van Djarra zo mijn bedenkingen. Dit voorjaar had hij erge last van paniek aanvallen die met een homeopatisch middel aangepakt zijn. In overleg met de therapeute die ik er toen bij had heb ik dit middel nogmaals gegeven afgelopen donderdag.

Het was een schot in de roos. Zijn "problemen" met een zadel en het rijden in een bak zijn eigenlijk meteen grotendeels verdwenen.

Donderdag had ik alleen met hem gewandeld, omdat ik niet wist wat voor impact het middel zou hebben op de dag dat ik het geef. Vrijdag zijn we naar het bos geweest en toen merkte ik al een voorzichtige verandering in Djarra. Geen opstart spanning en zeer open en in zijn omgeving geïnteresseerd. Zaterdag in de binnenbak gereden en het rustig opgebouwd, met als resultaat dat we uiteindelijk op beide handen zelf gegaloppeerd hebben! Vandaag, zondag, had ik les in de buitenbak met prachtig weer: Heerlijk gereden en ook vandaag weer gegaloppeerd. Ik had een enthousiast en ontspannen paard.

Toch altijd bijzonder dat als je exact het juiste homeopatische middel weet te kiezen de resultaten verbluffend zijn.

Geen opmerkingen: