Pagina's

woensdag 26 september 2018

In top vorm


Afgelopen zondag was het aan een stuk door aan het regenen en dat was een voortzetting van de zaterdag. Toen had ik 's morgens nog met droog weer in een droge bak met Djarra kunnen werken

Maar goed als goede endurance vrienden, die niks om regen geven, vragen of je mee gaat op een buitenrit zeg ik ja. Als je lekker aan het rijden bent merk er dan weinig van. We waren met z'n vieren, Djarra en Prestige waren de stabiele factoren. Alleen had Djarra wel een duidelijke mening: op de derde positie rijden was duidelijk niet zijn idee. De door verzamelde krachtpatser moest ik met vooral "zachte hand" op zijn plaats houden. Geen stap verkeerd gezet, maar van mij is dan wel 100 % focus nodig.
Dus toen we ook nog richting huis gingen mocht hij voorop - maar wel in stap, kost 10 meter dan is het ok en heb je geen kind meer aan hem.
De hele rit hebben we in een zeer langzaam draf tempo gereden. Voor Djarra dus super om hem goed verzameld over zijn rug te rijden en hij ging er zelfs heel fijn op ontspannen.

Vandaag, woensdag, met zonnig en lekker weer 's avonds in de bak gereden.
Wat heeft hij echt enorm goed zijn best gedaan. Djarra heeft echt voor zijn doen in de bak super goed gewerkt! In alle gangen heb ik hem lekker los gekregen. Zelfs de galop ging super makkelijk. Hij ging echt top!


Geen opmerkingen: