Pagina's

zondag 11 september 2011

Samen op stap

Dit weekend zijn we lekker op stap geweest samen. Zaterdag ben ik nieuwe routes gaan verkennen bij ons in het bos. Langs de weg erheen en terug is Djarra nu zo goed als verkeersveilig al loop ik er wel naast. In het bos stap ik dan op en eigenlijk vond Djarra dat je dan wel meteen in draf weg kan. Dat vond ik niet dus gebeurt dat niet. Ook op de rest van de rit kwamen onze ideeën over tempo in de draf niet zo goed overeen. Hij vond dat het best harder kan en ik vindt dat hij eerst maar fatsoenlijk rustig moet gaan ronddraven zonder van elke woezel te moeten schrikken.

Al met al wel zalig gereden in een prachtig bos met nog bloeiende hei. En genoten van een paard dat kennelijk een zeer goede conditie blijkt te hebben.


Vandaag heb ik hem in de trailer mee genomen naar Garderen. Samen met een vriendin van stal en haar haflinger hebben we in de bossen bij Drie en Speuld rond gereden. Al was het na het noodweer van vannacht soms meer zwemmen, maar dat kunnen onze paarden ook allebei heel goed.

Geen opmerkingen: