Pagina's

vrijdag 11 november 2011

Solo op stap: eindelijk!

In het voorjaar heb ik een trailer gekocht om zo vaker met Djarra op stap te kunnen gaan. Tot nog toe heb ik hem gebruikt voor clinic's of rijafspraken met anderen, dus altijd naar een locatie waar anderen zijn. Hierdoor is er altijd hulp als dat nodig mocht zijn.

Aangezien het laden en reizen voor ons beide ondertussen heel relaxed is geworden heb ik dus vandaag de stoute schoenen aangetrokken en Djarra in de trailer gezet en naar de Lage Vuursche gereden. Hier ken ik het terrein en veel belangrijker ik ken de parkeerplaats en weet dat er ruimte zat is. Dus daar de trailer geparkeerd, paard opgezadeld en het bos in getrokken. We hebben 1 1/2 uur zalig gereden in prachtig najaarsweer. Djarra had door dat het vlak bij zijn oude stal was en heeft me wel een keer gevraagd of ik wel wist dat die rechtsaf was...., maar hij vond het prima dat ik andere plannen had. Weer terug bij de trailer heeft hij zijn eten gehad voor we weer naar huis reden. Thuis was hij nog wat bezweet dus met zijn gevoerde regendeken lekker bij de rest van de paarden in de paddock gezet.

Geen opmerkingen: