Pagina's

zondag 27 september 2015

Speel kwartier


Vandaag lekker met Djarra en balkjes gespeeld. Hadden we al een tijd niet meer gedaan. Begonnen met 4 lage cavaletti's waar hij tegenwoordig zonder aarzelen zo overheen draaft. Deze kon ik al snel wat ruimer leggen. Daarna de laatste op hoogste stand. Hij blijft mooi in cadans ook als ik beide laatste cavaletti's op de hoogste stand heb.

Tussendoor verschuiven we even en mag hij galopperen waarbij ik hem vraag aan een losse lijn volledig op eigen benen kleine voltes te galopperen! Pittig, maar hij doet het super.

Dan weer naar draf en over de cavaletti's. Hier maak van van de laatste 2 een hindernis die hij dus uit draf over de eerste 2 balkjes heel mooi neemt.

Als cadeautje, omdat ik weet hoe leuk hij dat vindt, haal ik de twee losse balkjes weg en mag hij op de volte galopperen met de hindernis erbij. Heerlijk zo makkelijk en hoe blij hij dit doet.


Geen opmerkingen: