Pagina's

zondag 6 september 2015

Djarra doet het weer en nog wat meer ....


Na weken van pruttelen en puzzelen en herstellen en aansterken   ....  kan ik nu met een gerust hart zeggen dat Djarra het weer doet  ;-)

Ik was wat ongeduldig en daardoor super gefrustreerd dat Djarra echt even meer tijd nodig had. Zo begon ik ook de les. Alleen na 10 passen mooi geconcentreerd aan de teugel lopen stak hij dan zijn hoofd weer omhoog om naar de bomen te kijken ......
Dan is het les geven meer een coaching sessie voor mij, maar met resultaat.

Alles loslaten, voelen in het hier en nu en samen van daaruit aan de slag!

Wat heeft hij daarna super goed werk af geleverd samen met mij. Kleiner kleiner kleiner en steeds meer energie bundelen en dan wel blijven geven voor (insiders snappen dit wel). Zo fijn gewerkt. Als kers op de taart: linksom, wat zijn moeilijke kant is: vanuit achterwaards aangalopperen en helemaal rond over zijn rug blijven en zo door galopperen! Zo'n vreselijk gaaf gevoel!

Dank je wel Karina voor je inspirerende lessen!


Geen opmerkingen: