Pagina's

donderdag 13 mei 2010

Nieuwe outfit

Ook rij ik nu met zijn nieuwe zadel, wat zalig zit. Het is een zwarte Pegaso sport met zwarte Gaston Mercier Fenders. Het ziet er zo uit:



Hierbij heb ik een zwarte neopreen singel ZONDER elastiekl. Vorig jaar had ik met elastiek geprobeerd, omdat ik dacht dat hij dit prettiger zou vinden. Je moest hem altijd stapje voor stapje aansingelen en vooral niet te strak. Maar dat is compleet verleden tijd en het elastiek pakte averechts uit.
Sinds ik deze singel heb kan ik hem bijna normaal aansingelen. In 2 - 3 stappen en gewoon strak. Opstappen en wegrijden net een normaal paard.
Tevens kan je nog net op de foto zien dat ik met een borstuig rij om de martingaal aan te bevestigen. Een losse martingaal daar schoof de halsriem dan naar zijn oren als hij mocht drinken of grazen tijdens het rijden. Dat is nu geen probleem meer.

Geen opmerkingen: