Pagina's

zaterdag 29 mei 2010

Toekomst plannen

Na zijn ziek zijn de afgelopen winter ben ik op zoek gegaan naar een plek waar hij 24/7 buiten zou kunnen lopen. Bij mij in de buurt heb ik een aantal plekken bekeken, maar dat werd om diverse redenen niets. Via via van een adres in Putten en even later een adres in Kootwijk gehoord. Maar dan kan ik niet meer "even" langs gaan dus de afstand en het feit dat de A1 erheen super file gevoelig is maakten deze plekken niet echt aantrekkelijk.

Maar, nadat ik in Kootwijk bij Horse Trust was wezen kijken, was ik verkocht. Maar goed eerst maar een paar dagen over nadenken en de zaken afwegen. Afgelopen vrijdag weer afgesproken en rond gekeken en de knoopt door gehakt.
Per 1 juli verhuisd Djarra naar Kootwijk om daar 24/7 in een grote wei (3ha) tussen de bossen te mogen wonen. Waar 's avonds de edelherten over het terrein fourageren. De rust en ruimte waren hier doorslaggevend.

Geen opmerkingen: