Pagina's

dinsdag 26 juli 2011

Luxe

Voor het eerst sinds ik Djarra heb sta ik op een stal waar een binnenbak aanwezig is. Een luxe die ook Djarra niet goed kent. Toen ik hem net had heb ik met hem op een nabij gelegen manege gelesd, in hun binnenbak. Dat vond hij toen eng .... hij bleef toen zeker 5 meter van de wand en de hoefslag af en pas na meerdere lessen ging hij over de hoefslag. Tussen door alleen bij clinic wel in binnenbakken gereden en pas afgelopen oktober 2010 vond hij het niet meer eng. Afgelopen mei bij de clinic van Wendy Murdoch ging het ook al heel aardig.

En nu kunnen we dus een aantal keren per week in de binnenbak aan de slag. Vandaag was ik samen met een vriendin die wat foto's gemaakt heeft.



Gezellig een vriendje erbij:



Beetje aan het werk:


Klaar!

Geen opmerkingen: