Pagina's

dinsdag 5 juli 2011

NIEUW HOOFDSTUK

*
*
*
Er is een nieuw hoofdstuk aangebroken!


Een jaar geleden verhuisde Djarra naar Kootwijk om daar in een kudde van 15 paarden 24/7 buiten te zijn in de zomer en de winter. Aanleiding waren heftige longproblemen de winter ervoor. Nu een jaar later is Djarra fysiek helemaal gezond en mentaal is hij enorm gegroeid!
Dat jaar heb ik zo ongeveer helemaal gebruikt om van een zware rugblessure te herstellen. Gedurende die tijd heb ik niets tot weinig met Djarra gedaan. Ondertussen ben ook ik fysiek bijna helemaal hersteld!

Sinds vorig weekend staat Djarra weer bij me in de buurt, zodat ik elke dag bij hem kan zijn en met hem kan werken. 's nachts opstal en overdag weer in een groep buiten. Hierdoor kan ik een constante hoeveelheid voer garanderen wat zeker als we weer aan het werk gaan super belangrijk is. Hij is verhuisd naar pensionstal Klein Heiligenberg in Leusden.

Vanaf dag 1 heeft hij zich zo thuis gevoelt dat hij 's nacht in stal is gaan liggen slapen! Nu staat hij nog overdag naast de groep waar hij in gaat, maar donderdag gaat hij de groep in. Vanaf nu zullen er weer vaker verslagen komen van ons wel en wee!

*
*
*

Geen opmerkingen: