Pagina's

zaterdag 25 oktober 2008

Djarra's back on track!

Yess, Djarra's back on track!

Vandaag alleen het bos in gegaan om me zo volledig op hem te kunnen concentreren.Ik wandel er altijd naast tot we in het bos zijn, halverwege dit stuk net voorbij het paleis voelde ik hem ontspannen. Zijn hoofd zakte, terwijl hij met grote swingende stappen naast me voort liep, ik voelde zijn vertrouwen. Oke, een goed begin.Zodra ik op gestapt was liep hij op dezelfde ontspannen tevreden manier geinteresseerd om zich heen kijkend weg. Oke, ook dit geeft moed.Vervolgens komt er dan een zandpad dat slingerd en met een aantal heuveljes. Ik ben dit hele pad blijven stappen om hem fysiek zijn lijf flink te laten gebruiken over de heuveltjes in een tempo (stap) dat hij kan overzien. Dat voelde ook goed.Pas daarna gaan draven en hij zweefde over het pad. Lekker los in zijn lijf en vol goede zin. Ik heb het ritje niet te lang gemaakt en hij had er fiks de pas in als ik hem niet begrensde, wat ik dus de hele weg heb gedaan. :angel: Ook heerlijke galopjes gedaan. Op de terug weg weer een flink stuk stap ingelast voor het geval hij zichzelf in zijn enthousiasme voorbij zou lopen. In de draf daarna had ik bijna spijt dat ik zo uitgebreid was gaan stappen, want hij zette er flink de gang in. Heerlijk.Langs de weg ben ik er weer naast gaan lopen, want mijn hoofd was best wel moe en dan is het veiliger om ernaast te lopen. Nou zo'n ieniemienie rondje zorgt ervoor dat Djarra net lekker los is en klaar voor de rest... dus hij stapte een partij hard ..pfff.

Djarra is er weer helemaal, ik moet nog rustig aan doen.

Geen opmerkingen: