Pagina's

woensdag 30 mei 2012

Clinic Bruno Rodrigeus da Silva - foto's dag 1 & 2

Op de eerste dag heeft Bruno Djarra gereden om te voelen wat er speelde en hoe hij reageerde. Hierna kon ik dan voelen hoe Djarra kan lopen als hij correct en consequent gereden wordt. Op de tweede dag heeft hij Bruno weer eerst op Djarra gereden, omdat Djarra het best moeilijk vindt in zo'n frame te blijven lopen. Daarbij vindt ik het moeilijk om, als hij in het frame loopt, hem daar rustig te laten lopen en niet meteen door ontspanning te veel los te laten = te lange teugels. De bedoeling is dat als hij in frame loopt hij daar rustig actief moet blijven lopen en ik hem daar actief moet blijven rijden en hem te belonen. De derde dag heb ik van begin tot eind helemaal zelf gereden ;-) .

Dag 1: Bruno maakt kennis met Djarra:




Op dag 3 mag ik het helemaal zelf doen:





Geen opmerkingen: